Nekad Siggeed | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Ditt Hex-ID: 1100001182ecda4

Vad är din discord tagg? siggeed

Vem var det som bannade dig? Diaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-20 192401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt vid sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett ca 1 timme långt scenario inne på sjukhuset som sedan eskalerade och fick ett dåligt avslut där jag i stundens hetta valde att skjuta en person bakom sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte varit bannad på 2 år innan detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vi försökte få med personerna till en annan plats men på grund av att den var omöjliga att få med och endast stod och slog oss hela tiden blev det att jag sköt. Men jag ska väll bara ska låta dem gå nästa gång istället för att eskalera situation mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte skjuta bakom sjukhuset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Tillbaka