Accepterad SiggeEd | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad heter du på discord? Siggeed#3151

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skola till typ 16. Sedan kommer jag in kanske runt 17 och spelar ett tag. Brukar ta en paus sen och spela mellan typ 20 till 23.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Juni 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/440159130519470090/1078354822186680320/image.png https://cdn.discordapp.com/attachments/440159130519470090/1078355270624890890/image.png Blivit unbannad på nästan alla banns direkt också

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staffs så att det hålls en bra rp nivå på servern. Man kan göra det genom att kicka/bannna personer som lallar eller genomför olika regelbrott. Man ska självklart också banna personer som genomför grova regelbrott och sedan skicka det till staffs så att dem kan förlänga. En servervakt ska inte heller agera som en staff genom att avbryta deras rp utan man ska alltid rpa som vanligt och endast banna om det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt under en extremt lång tid förut och har stora erfarenheter. Jag har bra koll på reglerna och vet vad som är rätt och fel. Jag är också en aktiv spelare. Att vara sv kommer också hjälpa mycket i polis arbetet då jag är polis just nu. Vi träffar på många oseriösa spelare och därav som sv kommer jag kunna vägleda dem till att följa reglerna eller göra så att dem höjer sin rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. . Korruption är främst om du skippar att banna någon endast för att du känner dem. Abuse är mer om du revvad dig själv i scenarion där du är död och inte ska bli revvad. Finns också id peak som kan fungera lite som Wall hack. Sedan är det korruption också om man går in och bara bannar alla man ser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka