Nekad SiggeEd | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2005

Vad heter du på discord? Siggeed#3151

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar efter skolan vid typ 16 och framåt annars på helger från 16 till typ 03:00 om jag inte gör något annat

Hur länge har du spelat på Unive? 300 timmar+

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag ska förbättra Rp på nya spelare samt förbättra och förenkla Staffs arbetare genom att göra små jobb som att skriva i ooc till personer som gör små fel. om de gör ett grovare fel ska jag kicka och skriva anledning eller kontakta Staff så de kan kolla på situationen och banna denna person om det behövs. Jag ska även inte utnyttja min position som servervakt genom att kicka i onödan eller hota spelare till kick om de inte lyder mig om de inte gör ett regelbrott såklart.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är servern där jag började spela på och även där jag utvecklades till en bättre Rpare. Det skulle även vara nice om jag får hjälpa servern jag starta på att utvecklas där det blir en högre Rp nivå och jag kan hjälpa staffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Under min tid jag kört på Unive så känner jag till reglerna så jag vet vad som får göras och ej. Alltså vet jag när folk gör fel och jag märker dagligen att många nya bryter mot regler ständigt. Detta kan vara genom att prata ooc eller att de har på sig start kläderna (inget skin). Jag skulle även underlätta för alla staffs genom att de slipper göra det där lilla små jobbet som de förhoppningsvis uppskattar. Det skulle även underlätta för mig eftersom att jag kan lösa dessa problem snabbt för mig själv vilket bidrar till en bättre upplevelse på servern.

Varför ska just du bli servervakt? ag är väldigt aktiv på servern och får även in vänner som kommer in vilket bidrar till att servern växer. Jag är mogen och tar RP seriöst. Det underlättar även för mig ifall jag skulle ha tillgång till de kommandon som en SV har tillgång till. Även skulle jag få en mer seriös bild av Unive då alla jag ser lalla blir borttagna.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag är aktiv, tycker om att hjälpa folk och kunna hjälpa folk med att slippa av att bli drabbade av folk som springer runt och sänker RP-nivån, lallar m.m. när de är inne för att spela och ha roligt samtidigt som de försöker utveckla sin RP och skapa roliga scenarion.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har lite små kunskaper här är några kommands jag kan REVIVE = man återupplivar någon, /DV = man tar bort ett fordon som sedan kommer tillbaka efter restart, /SVBAN = man bannar någon i en timme, /KICK = man kickar någon ur servern, /TOGGLEID = man ser id över folk så man enklare kan banna/kicka folk.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 gånger Första var min första dag på serven när jag körde förbi torget som en idiot i 300kmh så den bannen fattar jag helt sedan andra gången blev jag felbannad enligt mig. Jag råkade köra över en Mc kille när han låg på marken då stannade jag såklart men då kommer hela gänget och börjar hota mig så såklart flyr jag platsen så de inte ska kunna skada mig och då blir jag bannad i en timme för sunt förnuft

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka