Nekad SiggeEd | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2006

Vad heter du på discord? Siggeed#3151

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu under skolan brukar jag spela mellan 16.30 till 18:00 och sedan äta sen fortsätta vid 20:00 till ca 23:00 men på helger brukar jag vara aktiv från 17:00 till ca 02:30 om jag inte är med kompisar på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? sen början av sommarlovet så ca 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Försöka förenkla staffs arbete så de inte behöver sitta och kicka massa personer som springer runt och lallar eller försöka hjälpa folk så de lär sig regler för tror många lyssnar på en servervakt mer än en vanlig person så om jag ser något göra något emot reglerna ska jag ingripa direkt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Har gillat servern sen början på grund av alla sköna människor på serven men det finns fortfarande många som inte alls bryr sig om reglerna och det vill jag ändra på. Känns som 50 procent av alla som går med i servern har inte ens börjat läsa reglerna utan pratar halv ooc, ooc VDM ar. Sedan ett annat problem jag ser är bilar som står parkerade och tar upp halva motorvägen jag vill hjälpa staffs att vda bort så de inte behöver slösa sin tid på det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? å bort alla som tramsar/lallar, VDM:ar, powergamear, försöker slås, snackar halv & hel OOC. Det är bara några exempel men jag tänker även lägga mycket fokus på att få folk att RP:a bättre tänker även lägga fokus på att dv:a bilar som bara står och tar plats. kommer också hålla lite koll på hur folk kör i stan och så att de inte bryter mot någon regel som finns. Om jag anser att det är något som förtjänar ban/avstängning så tar jag kontakt med någon från staff-teamet direkt och klippar allting så man kan visa bevisen.

Varför ska just du bli servervakt? För att hjälpa folk att förbättra sin rp så servern utvecklas och fler spelare kommer till serven och Community blir större och förenkla för Staff teamet som jag skrev tidigare.

Varför vill du bli servervakt? För att få Unive till en ännu bättre server och för att försöka underlätta för staffs så att de kan lägga mindre tid på folk som bara lallar och dv:a bilar och istället kunna lägga mer fokus på viktigare saker så att staffs kan utveckla servern mer och mer utan att bli störda av annat smått arbete som större staffs inte ska behöva lägga tid på så att de istället kan fokusera större saker tex som stora scenarion och höja rp nivån.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv (radius) despawnar de bilar inom den radien du anger, /kick (id) (anledning) sparkar den personen som du anger, kan användas som en varning som t.ex tänk på hur du kör i staden eller andra regelbrott /revive (id) gör så att den döda personen kommer tillbaka till liv, /freeze (id) gör så att personen inte kan röra på sig, kan vara bra om man ska kicka någon som t.ex springer eller åker i en bil, /toggleid gör så att man ser alla personers id, /m (id) (meddelande) skickar ett meddelande till id du skrev i.

Är du whitelistad på serven? Ja vart det i ca 2 månader är även krim så ni vet men utan gäng

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 gånger Första var min första dag på serven när jag körde förbi torget som en idiot i 300kmh så den bannan fattar jag helt sedan andra gången blev jag felbannad enligt mig. Jag råkade köra över en Mc kille när han låg på marken då stannade jag såklart men då kommer hela gänget och börjar hota mig så såklart flyr jag platsen så de inte ska kunna skada mig och då blir jag bannad i en timme för sunt förnuft

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej ingen annan

+rep Riktig kung, han skulle lätt klunna hjälpa oss staffs här på servern. (;

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka