Nekad siggee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggee

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sIgGeEEE

Ditt Hex-ID: 11000014eeb1d06 (Hex)

Vad är din discord tagg? sigge.#0745

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-21 165245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade blood fx o en fil som hette password is eulen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o xelf satt i en bil utanför tvätten då skriver xelf i ooc Hej san! jag frågar hur han ser han men aa inget mer me de sen blir vi indragna i support och pc checkade då hade jag eulen i papperskorgen men jag fick inte förklara mig för de va från när jag körde på shooters men dem hade eulen anticheat så jag blev bannad sen på unive körde jag aldrig med det. Men dem kollade aldrig datumet när jag la in eulen filen för den hade legat där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va en rätt ban. För det som stod var att jag hade blood fx det hade jag inte i mina fivem filer dock men jag hade de på datorn o dem kunde dem koppla det. Men jag satt inte o fuska det har jag inte gjort på unive ni kan ju kolla tillbaka gammla skottlogs att jag inte dödat o sånt jag sköt inte så mycke innan jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lite tidigare bans men alla har jag löst ut med 320 och så. Men vissa bans är typ ooc snack vdm o sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft sådana saker i min papperskorg och inte haft det på datan då det kopplas till ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer rpa bra och ta bort all skit från datan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka