Nekad siggeboj | Medlem ansökning [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggeboj

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? Skogsturken#5941

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Sigge var en 21-årig man som alltid varit lite av en enstöring. Han hade aldrig riktigt passat in i någon speciell grupp vänner och kände sig ofta isolerad och ensam. Trots detta var Sigge en snäll och medkännande person, och han försökte alltid göra det bästa av varje situation.

En dag bestämde Sigge att han behövde en förändring. Han hade känt sig fast i sin lilla hemstad alldeles för länge och han ville se vad världen hade att erbjuda. Så han packade ihop sina saker och begav sig ut på en resa för självupptäckt.

Till en början var det tufft för Sigge. Han hade aldrig rest ensam förut, och han var inte säker på hur han skulle gå till väga. Men han var fast besluten att göra det bästa av sin resa, och han höll ut.

När han reste från plats till plats fann Sigge att han träffade alla möjliga intressanta människor. Han blev vän med en grupp backpackers som visade honom repen, och han träffade till och med en snäll gubbe som erbjöd honom en plats att bo på i utbyte mot några ströjobb runt huset.
Sakta men säkert började Sigge hitta foten. Han lärde sig hur man navigerar i obekanta städer, hur man budgeterar sina pengar och hur man får ut det mesta av varje dag. Han upptäckte också en djup kärlek till fotografi och började dokumentera sin resa genom vackra, tankeväckande bilder.

När hans resa tog slut insåg Sigge att han hade växt och förändrats på sätt som han aldrig hade kunnat föreställa sig. Han hade lärt sig att vara oberoende och självförsörjande, och han hade upptäckt en passion för att utforska världen och fånga dess skönhet.

Sigge kom hem som en annan person, fylld av självförtroende och målmedvetenhet. Han visste att han alltid skulle vara tacksam för resan som hade hjälpt honom att upptäcka vem han verkligen var. Sigge bytte namn till siggeboj senare i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp:at seriöst väldigt länge i över 500 timmar och jag kan bidra till en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska kunna ha kul i scenariot och att man inte ska spela för att vinna för det är powergaming man ska spela så att alla får det kul

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade mig om denna servern för längesen men jag har spelat på unive innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka