Nekad siggeboj | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggeboj

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas

Vad heter du IRL? sigge andersson

Vad heter du på discord? CLR_XTRM#5941

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 193 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill just ansöka till chef eller bitr chef för att jag gillar bilar och att det är mitt enda intresse på min fritid brukar jag köpa bilar fixa dem och sälja dem, köra bilar och prata med folk. varför just jag borde bli anställd så är det för att jag är pratglad trevlig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på mekonomen innan och vet ganska mycket om priserna på bilarna. jag brukar köpa bilar billigt och sälja dem dyrare när jag har fixat dem.

Berskiv din karaktär? Min karaktär jag rollspelar som en snäll och trevlig kille som gärna hjälper till och inte vill ha bråk o så vidare men om nån är kaxig då kan jag bli lite arg och säga lite fula ord. min karaktär gillar bilar och vill ha många fina bilar men har inte pengar till det. och jag är en öppen person som gillar att ha konversationer med folk. jag har postnord som jobb och jag säljer bilar för att tjäna lite extra pengar. jag kör runt i en m2 just nu det är en fin bil men jag samlar till en finare och snabbare

Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte detta är den enda server som är rolig

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka