Ej Antagen siggeboj | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

siggeboj

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad heter du på discord? pimpl5941

Vad är ditt Hex:ID steam:110000143bd12ec

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag blev nyss medlem men var det innan under 2023. jag kan vara inne minst 4 timmar per vardag. beroende på när jag slutar skolan den dagen men jag är fortfarabde inne ca 4 timamr minst.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i någon dag nu. men som sagt så var jag medlem innan och sv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 15 gånger innan, några var felaktiga bans, några gjorde jag fel men jag har lärt mig och de skedde under 2023 så det var ett tag sen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att underlätta för alla andra staffs. tex genom att kicka lallare eller att dva bilar istället för att en staff ska behöva åka dit och dva bilen/bilarna. då kan staffsen fokusera på andra saker som beror deras arbetsuppgift mer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna bli servervakt för att kunna underlätta för staffsen genom att dva fordon, just nu jobbar jag vid båtbolaget och där kan det ofta bugga och behövas ta bort fordon. då hade det underlättat för staffsen och för mig om jag kunde göra detta. ibland vid tex sjukhuset så finns det lallare, både medlemmar och icke medlemmar som kan behövas kickas eller sv bannas

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption eller sv abuse som servervakt kan tex förekomma när en servervakt kickar,sv bannar eller dvar bilar under ett scenario bara för att rädda sig själv eller sitt gäng. detta förstör rp:n och hela scenariot. korruption kan vara att man inte kickar sin kompis som lallar men man kickar en random som lallar.

Nekad.

Anledning: Är testmedlem måste bli förvärdig medlem.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka