Nekad sigge53 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigge53

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? sigge53

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Markus Persson växer upp i Norrliden, ett område som präglas av gängkriminalitet och skjutningar. Som äldsta barnet i en familj med tre barn får han tidigt ta stort ansvar. Hans mamma gör allt för att hålla ihop familjen, medan hans pappa är frånvarande på grund av drogmissbruk. Våld och otrygghet är en del av vardagen för Markus, men han har hittat en passion som ger honom hopp om en bättre framtid.

Från ung ålder har Markus haft ett brinnande intresse för bilar och motorer. Han älskar att skruva och meka med allt han kommer över, oavsett om det är cyklar, mopeder eller gamla bilmotorer som han hittar. Den lilla garagen vid deras hyreshus blir hans fristad, där han spenderar timmar på att lära sig hur saker fungerar och hur han kan fixa dem. Det är här han känner sig som mest lugn och tillfreds, bortom kaoset som annars präglar hans omgivning.

Trots att han ofta känner frustration och ilska över sin situation, drivs Markus av en stark vilja att skapa en bättre framtid. Han drömmer om att en dag bli bilmekaniker och öppna en egen verkstad, där han kan arbeta med det han älskar och samtidigt ge andra i Norrliden en möjlighet till jobb och utbildning. Markus är fast besluten att kämpa för sin dröm, och han ser sitt intresse för bilar som nyckeln till att ta sig bort från Norrliden och skapa ett bättre liv för sig själv och sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå på mekonomen genom att använda /me och emotes när jag lagar bilar. Sedan kan jag reglerna väldig bra så när nån gör regelbrott kan jag klippa och skicka in till staffs så att servern ska ha så bra rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att göra det så roligt för alla som möjligt och inte försöka vinna varenda scenario. Utan man ska göra det roligt för båda parterna i ett scenario för den bästa rp nivån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM= man använder sitt fordon som ett vapen. Metagaming= Använder information som man inte har fått genom att rpa t.ex. att man sitter i discord och så säger sin kompis att han är på piren.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat ortenwave tidigare när den servern var uppe sedan har jag även rpat på nolife rp och fbrp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Enadst 1 ansökan per 24h

Du får ansöka igen 02:13. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka