Nekad sigge080 | Ban Överklagan [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? siggepigge#2017/siggepigge.

Vem var det som bannade dig? Ikea ikeaforlifee .adaam.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-27 101101.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag använde mig av en bugg när jag var i th och då åkte jag ur och sköt personen som hade mig th det är varför dom bannade mig för bug abuse och failrp sedan jag krockade en bil i väldigt hög fart och bara fortsatte åka jag tänkte inget på saken det var också absolut fel jag kommer inte göra om det oavset erat beslut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog och chillade på ett hustak pga jag visste att jag skulle bli bannad när dom tog mig supp så jag väntade bara på att bli bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag har gjort fel flera fel men jag vet att jag kan förbättra mig och jag fattar om ni vill att denna bannen ska vara kvar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja lall det har inte upprepats och rdm och vdm rdm då var jag och tjafsade och bråkade i fängelset grov vdm då hade mina pixlar på min skärm inte laddad in jag har bild och clip och blev unbannad för det sedan är det andra sv bans för lite olika saker jag inte vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag gjorde mycket fel inte kan ändra på nu men det var det fel att jag tvingade han att hunda och att jag bug abusea jag hade istället kunnat göra ett roligt scenario med dom så det inte heller blev så mycket skjuta då det blir dålig rp då jag har gjort fel och det står jag för men jag vet att jag kan förbättra mig och om jag inte hade gjort det hade detta aldrig uppståt det blev problem så fort det blev krig mellan oss och olika gäng ig då jag saknar unives rp ber er ge mig en chans till

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte upprepa detta igen med att folk ska hunda det är suntförnuft och jag kommer inte göra om det och att jag ens tänke så är helt sjukt det var fel av mig och att jag pwg så som jag gjorde var väldigt dåligt av mig jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka