Accepterad Sigge sundgren | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Ditt discordnamn: 𝓡𝓸𝓼𝓮🪓#0872

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag just ska bli staff är därför jag är en väldigt mogen och har mycket erfarenheter inom rp:n här på unive. Jag har rollspelat här med medlemskap i dryga ett år. Jag har varit med i många olika typer scenarion och lärt mig mer och mer inom tiden som gått. Jag har även varit servervakt här på unive för ca 9 månader sedan där jag lärde mig många olika kommands och vilket pass asnvar jag har att bära på perms. Jag känner några andra vänner som har varit staff innan och jag har sett och lärt mig mycket från dem. Jag tycker att staff ärender är super viktiga för att hålla upp unives rp:nivå och jag är bredd på att hjälpa till med så mycket jag kan. Jag är inte rädd för att snacka med folk, ta åtgärden eller att säga vad jag/andra tycker (inom en viss gräns) när det kommer till ett ärende. Jag är väldigt aktiv och jag kommer försöka satsa för att reda ut saker på ett så jämnt och rättvist sätt som möjligt för båda parterna. Jag kommer titta från båda parternas sida innan jag lägger ett beslut för att reda ut det rättvist. Jag har spelat här länge och därför känner jag till många ställen där rp:n måste förbättras, där regelbrott sker. Det hjälper mig eftersom att jag vet då var jag ska specca och ta återgärden för att försöka hålla uppe rp:n vilket gör det kul för alla som rp:ar. Jag märker även att det är mycket help/repport som inte tas hand om. Jag vill kunna underlätta för staffs och ta han om dessa repport/help ärendena.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 8:00-15:30 har jag skola sedan kan jag vara aktiv tills 19:30 sedan måste jag göra mig redo för träning.

tisdagar: 8:00-15:30 har jag skola sedan kan jag vara aktiv från 15:30 till ungefär 22:00 med några pauser emellan där jag kanske går ut eller gymmar.

onsdagar: 8:00-14:20 har jag skola men sedan kan jag vara aktiv tills 18:30 sedan ska jag göra mig redo för träning som börjar 19:30. Efter träningen som slutar runt 21:00 kan jag vara aktiv tills 22:30 ungefär.

Torsdagar: 8:00-13:20 har jag skola sedan kan jag vara aktivt ända tills 22:00 med pauser emellan om jag inte ska fara och gymma med kompisar, det kommer att vara olika för vecka till vecka.

Fredagar: 8:00-14:20 har jag skola sedan brukar jag ska gymma men om inte så kan jag nog vara aktiv från 14:20 till ca 00:00. det kommer nog vara pauser emellan det för jag brukar umgås med kompisar.

Lördagar: 12:30 börjar jag vara aktiv och jag brukar vara vid datorn tills 00:00 men däremot brukar jag ha matcher på helger och vara med kompisar.

Söndagar: 12:30 är jag aktiv vid datorn till kl 15:00 då brukar jag vara hos mormor och morfar till 19:00 sedan kan jag vara aktiv till typs 22:30. Detta är bara vissa söndagar jag är hos dom så det kommer att variera. Jag kanske har macth på söndagar också och ibland träningar så det kommer vara olika för varje söndag ungefär.

Jag kommer iallafall vara väldigt aktiv och försöka mitt bästa.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med någonstans i november 2021 och blev medlem. Jag har spelat på server iallafall över 1 år med pauser emellan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har aldrig varit staff tidigare här på unive jag har bara varitt servervakt där jag hade perms till att kicka, revive och svbanna folk i en timme. Jag har däremot erfarenheter om några komands från vänner och andra som varit staff. Här kommer några komands jag kan: /noclip då kan man flyga runt onsynligt genom olika föremål. /tpm då teleporteras man till den waypointen man satt ut på kartan. /ban (id) (tid) (anledning) Man bannar personen i en viss tid. /kick (id) (anledning) man sparkar ut han/hon från serven. /dv för att ta bort ett fordon som står tex trasig mitt i vägen. /bring (id) för att dra en person till sig själv. /goto (id) för att teleporteras till det id man skrivit. /revive (id) för att återuppliva en person som är död. /sc för att skriva i staff chatt. /spec (id) för att specca en viss person. /freeze (id) då fryser du någon. /unfreeze (id) för att sluta frysa personen. /skin (id) för att ge någon tillgång att byta kläder osv. /setjov (id) (job) för att ge en person ett jobb. /who (id) då kollar man om personen är tex medlem, icke medlem eller krimminell. /m (id) för att skriv något just till den personen. /toggleid för att se allas id över deras skalle. /togglename för att se deras namn på fivem/dc namn.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna ha donnations ansvarig senare när jag lärt mig mer och är mer erfaren inom det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka