Nekad Sigge Julbord | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Susiga Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Susiga Sigge #6036

Ange ditt födelsedatum 31 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för att jag har väldigt seriös rp och brinner värkligen för unive jag kan alla regler på servern bra och försöker göra rpn bättre för mig och servern. Om jag ser en regelbrytare så vet jag vilka återgärder jag ska använda mot hen. Jag har också ett bra driv och är väldigt lättlärd. Jag är också väldigt snäll och trevlig mot folk. Jag gillar att hjälpa folk och kommer göra mitt bästa för att lösa alla situationer. Jag kommer göra mitt bästa för att få in nya spelare på servern och hjälpa alla på servern höja rp nivån så det blir roligare för alla. Jag kommer inte vara staff hela tiden för jag ska också rpa men kommer spendera väldigt mycket tid på staff arbete. Jag är också väldigt aktiv på både discord och unive och är snabb att svara i support och reports. Jag har också ett väldigt bra tålamod. Om jag kickar/ bannar någon så kommer jag skriva tydligt va hen gjorde fel och hoppas att de lär sig av det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån - Tors 16:00 - 23:00
Fredagar 16:00 - 01.00
Lördagar 13:00 - 02:00
Söndagar 11:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader och 1 månad innan det

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter som staff men just nu är jag sv.
/announce
/ban (id)
/who (id)
/kick (id)
/tpm
/unfreeze (id)
giveitem (id) (Item)
/freeze (id)
/svban (id)
/revive
/revive (id)
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning)
/sc
/sv
/toggleid
/setjob (id) (Jobbid) (Rang)
/noclip
/m (id)
/v (bilensnamn)
/goto (id)
/dv
/bring (id)
/bantotal
/banhistory (steamnamn)
/clearchatforall
/spec (id)
/skin (id)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det område jag är minst berräd på att jobba inom är donnation för jag har inte så mycket kundskaper inom det.

+rep hade kunnat utvecklat mer. Tror dock han hade passat riktigt bra som staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka