Nekad sigge.i | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigge.i

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077016001/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Isaksson

Vad är ditt discord namn? Sigge.i#1277

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ove Sundberg och är 20 år född den 13 Maj 2001. På gymnasiet gick jag ekonomi samtidigt som jag gick på gymnasiet så extra jobbade jag på Ica. Efter gymnasiet började jag jobba på Ica på heltid men jag har precis sagt upp min tjänst och vill upptäcka mer yrken. På fritiden gillar Ove att spela golf med sina vänner och håller på att handla en hel del med aktier. Oves dröm är att jobba med aktier på heltid men just nu är det en hobby på fritiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vara en bra medlem för att jag skulle följa reglerna, vill gärna utveckla mina kunskaper om rp och är en bra arbetskraft för servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spelar på Unive och dem rekommenderar den stark så jag testade lite själv och märkte att det var väldigt roligt och skulle gärna vilja utveckla mig .mer

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via några kompisar som är medlemmar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna utveckla mitt rp gameplay så mycket som möjligt och hitta nya rp vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt första delmål är att skaffa ett jobb och sedan efter det kunna börja bygga upp en stabil ekonomi.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara aktiv på Unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka