Accepterad Sigge | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
6
Användarnamn: Sigge

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198152957749/

Vad är din discord tagg? Lucke#4988

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? qombatlogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel genom att jag lämnade mitt i men gjorde det på grund av att när den andra kille gjorde de fick han ej ban men jag. men jag vill be om ursäkt och jag lovar det kommer inte hända igen

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. 1 gång innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att va kvar och efter ta det i dc vad det va jag tyckte att dem gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att jag inte ska göra om det för det leder bara till konsekvenser för mig plus att jag ska ta det i dc efter istället för att lämna mitt i som är väldigt dåligt av mig

Har du läst våra regler? Ja

Alltså jag unbannade dig precis bara för någon timme sen och nu är du bannad igen? Är du säker på att du läst igenom regelerna verkligen för om du skulle gjort det borde du väl ändå förstått?

ja jag vet har fått 2 bans idag jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det men de blev kaos o jag ångrar det och lovar att det aldrig sker igen!

ja jag vet har fått 2 bans idag jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det men de blev kaos o jag ångrar det och lovar att det aldrig sker igen!
Men jag gav dig en chans tidigare idag och du sumpade den, varför ska jag ge dig en till den här gången?

för jag har lärt mig min läxa och du ska få se att det inte ska hända igen lovar!

Okej jag gör så att jag ger dig 1 till chans men nu är det upp till dig att bevisa att du kan sköta dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka