Nekad Sigge | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Ditt Hex-ID: 110000142ff05c2

Vad är din discord tagg? Sigge#4975

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, Lall, kör in en annan person i en vägg och håller en dålig rp nivå, skärp dig!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en polare till mig körde in i min bil så körde jag in i hans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. VI körde runt i groove sen valde min polare att köra in i mig och då körde jag in i han, sen efter det blev jag bannad 2 minuter senare när körde därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på vems perspektiv man kollar ifrån, om man kollar från mobergs så fattar jag typ vad han menar men med "vdm" det skulle jag inte kalla för vdm för att det var dem som körde in i mig sen valde jag att köra in i dem, och det är samma med om en grabb skjuter mot dig och du skjuter tillbaka ska det vara rdm då? så klart jag gjorde liter fel med att köra in i han men 2 dagar, kom igen, man lär sig efter en sv ban egentligen,

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var blackad förut så det är en av dem, sen dc bannad 1 gång, men sen har det bara varit konstiga bans som både jag och staffen kommit överenskom att det var fel osv, men det var även någon ban när jag var ny till servern i januari 2021 men då var jag icke medlem och kunde inte ett skit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åka därifrån och skitit i de, och inte kört in i han, men sen med lallig nivå tror att du blanda ihop mig med dem andra det var dem som lallade inte jag, men det är svårt för en staff att avgöra det så förstår vad du menar men så du vet dte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köra in i han och tänka mig för tills nästa gång så dte inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Tillbaka