Accepterad siggan | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigrid

Vad är ditt discord namn? siggan2.0

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Saga Sjödin, 24 år gamal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, osmart och normal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer heta Saga hon är 24, född i Sverige men kom hit till staden unive när hon va 5 med sin bror Hans. Hans pappa stanade kvar för att han inte ville följa med och valde sina vänner före sin familj. Hennes mamma har alltså uppfostra 2 barn ensam. så klart har Saga haft de svårt i livet och jobbigt i skolan för att hans familj inte hade så mycket pengar.. Hennes mamma hjälpte hon o plugga för skolan men Saga orkade inte med skolan och tänkte inte stanna kvar i skolan. Saga ville hjälpa sin mamma med det stora pengar problemet dom hade. så Saga började hänga med lite äldre personer som hjälpte henne att fixa lite pengar. en natt kom hon hem med en masviss pengar en kväll efter att ha mördat en person. Sagas mamma fattade direkt att Saga hade börjat med dåliga saker o fall ihop på golvet. Nu är Saga ut kastad från sitt hem och behöver nånstans att bo!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med mycket. Jag kommer till exempel bidra med många roliga scenarion för alla som är med. För mig är det inte alls viktigt om makt eller pengar jag vill bara bidra med positivitet, roligt rollspel. Jag har även rpat ett runt 4 månader nu och har mycket erfarenhet inom rpn!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rp:a och tänka på att man kanske inte alltid kan vinna i ett scenario och att man ibland ska låta den andra vinna så att båda har kul med rp:andet. T.ex. om man är kriminell så ska man alltid ha social rp och inte göra shoot on sight eftersom då har den andra parten inte roligt och man spelar endast för sin egen vinst. Om en kriminell blir tagen av polisen och bara lallar och slåss under förhöret så spelar inte han heller för motpartens vinst eftersom han bidrar endast med kass rp. Du ska alltid hålla hög rp-nivå och tänka att scenariot ska vara kul för alla parter

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, inget ooc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen men kan ändå ha lite kul ibland

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka