Accepterad Siebren1 | Medlem ansökning | Dreamer | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siebren1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jonte0303/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Gustafsson

Vad är ditt discord namn? Siebren#1347

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cornelis Anderson han är i 25 års åldern och gillar bilar och är en seriös person men även har humor. Jag växte upp i en familj med mina föräldrar och en bro i medelklassen
men jag försöker att bli så framgångsrik som möjligt. Jag har jobbat med att leverera bensin och på postnord men mitt dröm jobb är att jobba som polis eller bilförsäljare.
mitt mål är att ha ett känt namn på serven och att kunna kärna så mycket pengar att jag kan köpa de bilar jag vill ha. Positiva egenskaper: är en bra förare och har en bra
humor och har lätt att prata med folk och när jag ska göra något satsar jag allt på det. Negativa egenskaper: Kan pusha så mycket att allt går till skogen och jag förlorar
kampen men försöker ändå alltid resa mig upp och komma ikapp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en erfaren rp spelare, jag har spelat på många servrar. Jag tar rp seriöst och följer alla regler så bra jag kan. Jag tycker att det är viktigt att ha roligt när man spelar men inte så att man förstör för andra eller någon på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara många inne hela tiden, så det känns som en väldigt seriös och aktiv server. Det är därför haft tyckte det var intressant att gå med i denna server

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att vara en ihågkommen person och bli väldigt framgångsrik och äga dom finaste bilarna. Men sedanockså att hjälpa folk och vara väldigt ödmjuk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en bättre rp spelare och ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Är med i många servrar men är inte speciellt aktiv i någon av de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka