Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/
Vad är ditt namn i verkligheten? elvis
Vad är ditt discord namn? korvkiosken#5922
Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik petterson. han är född 1989/12/24 i en ort som heter hässelby gård. han blev mobbad av dom i hans skola. när han skulle börja sjuan så började han att hänga med orten grabbarna vid tunnelbanan. han var fortfarande mobbad, men efter skolan så gick han och grabbarna och slog ner dom. han tyckte att han inte hade så många känslor men han hade vissa känslor när han var mobbad. när han blev äldre så började han att råna folk och nu har det fortsätt så. han flyttade till unive när han var ungefär 21 år gammal. när han hade flyttat så slutade han med att råna folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag spelar jätte mycket på denna servern och då känns det som att jag blir lite mer än vad jag redan är på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att denna servern är mer seriös än andra servers. och att servern är rolig
Hur hittade du Unive? jag kollade runt på fivem och hittade denna servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att mest ha kul och få andra att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få folk att bli bättre på rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på en annan server men har testat några men
Vad är ditt namn i verkligheten? elvis
Vad är ditt discord namn? korvkiosken#5922
Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik petterson. han är född 1989/12/24 i en ort som heter hässelby gård. han blev mobbad av dom i hans skola. när han skulle börja sjuan så började han att hänga med orten grabbarna vid tunnelbanan. han var fortfarande mobbad, men efter skolan så gick han och grabbarna och slog ner dom. han tyckte att han inte hade så många känslor men han hade vissa känslor när han var mobbad. när han blev äldre så började han att råna folk och nu har det fortsätt så. han flyttade till unive när han var ungefär 21 år gammal. när han hade flyttat så slutade han med att råna folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag spelar jätte mycket på denna servern och då känns det som att jag blir lite mer än vad jag redan är på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att denna servern är mer seriös än andra servers. och att servern är rolig
Hur hittade du Unive? jag kollade runt på fivem och hittade denna servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att mest ha kul och få andra att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få folk att bli bättre på rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på en annan server men har testat några men