Nekad sidkiv | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Elvis

Vad är ditt discord namn? korvkiosken#5922

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik petterson. han föddes 1989/12/26. Han blev slagen och mobbad i skolan då, när detta hände så gick han Erik i 7. När de mobbarna mobbade Erik så blev han så klart ledsen detta ledde till ren ilska och det är därför han satsade på att bli kriminell. Dom gjorde så att han började att bli kriminell. Han började med att råna barn som var i 12 års åldern. När han blev lite äldre så började han att hänga med orten gäng. Dom lärde han att råna små butiker tillexempel my way och direkten. Efter han hade rånat små butiker så tyckte han att det inte var så häftigt, han började tänka på att råna en liten bank. Han planerade hur han skulle gör i en vecka. När det hade gått en vecka så bestämde han att han skulle råna den, han gjorde det och kom från polisen med 50,000kr. han flydde från stockholm och flyttade till Unive. Sen dess har han undvikit polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det skulle hjälpa mig att bli bättre på roleplay och detta är nog den första roleplay servern jag har spelat på. Jag vill bli kriminell så det kan jag bidra med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som är intresserande är att denna servren är den roligaste svenska servern som jag spelat på

Hur hittade du Unive? jag kollade runt på fivem och hittade denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet med mitt rolspel är nog att bli kriminell med mina vänner och att å andra att bli medlemmar och få den upplevelsen som dom vill ha

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och råna folk och banker

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på en annan server, men jag har testat en annan som heter maktstaden en jag tyckte inte den var så bra
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top