Nekad sidkiv | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/

Ditt Hex-ID: 11000013c982e91

Vad är din discord tagg? den är: korvkiosken#5922

Vem var det som bannade dig? det var lindis.

Hur lång tid var din ban? den är i 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Dödar folk med jaktvapen och utan krim roll ~lindis. Återstår: 2 dagar 4 timmar 48 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en kille med jakt vapen utan krim rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag hade köpt en kniv från jakt butiken sen åkte jag till piren och träffade en kille. Vi åkte runt och så kom en kille som vill slå mig då kniv högg jag han och han kompis sen åkte vi till ett apotek

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att det var en felaktig ban och att det var mitt fel för jag är inte krim

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom var lall och då lallade jag mycket och har lärt mig att jag inte ska lalla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då skulle jag inte kniv hugga dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte kniv hugga folk utan att ha krim rollen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka