Nekad sidkiv | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/

Ditt Hex-ID: 11000013c982e91

Vad är din discord tagg? sidkiv#5922

Vem var det som bannade dig? alexander

Hur lång tid var din ban? den är i två dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc "dagdrömmer" ~Alexander. Återstår: 1 dagar 22 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han ville bana mig för att jag stog afk ett litet tag. Då så skrev jag: /sme dagdrömmer. och det är ju halv ooc. Men jag stog ju sås i 10 min.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spawnat torget och tog ut min bil åkte runt lite, jag åkte till piren. På piren så gick jag runt och pratade lite med folk, jag frågade om jag kunnde köpa en tesla modelx. efter det så gick jag till garaget och gjorde emoten luta dig mot en vägg, jag skrev /sme dagdrömmer. Sen så att jag ställde mig vid piren och gick AFK en liten stund (tio minuter om man ska vara exakt). Då så skrev jag /sme dagrömmer. jag stog så i tio minuter sen så när jag kom tillbacka så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det tycker jag. för att om man säger att man dagdrömmer så kan man ju göra det irl. Medans typ att säga: kolla lapen jag skickade till dig. det är väll lite ooc. Sen så var jag ju bara borta i tio minuter och man kan ju dagdrömma i tio minuter. sen så har jag sett mer än tio personer som skriver /sme dagdrömmer och de blir inte bannade då. Men jag tycker ju ändå att jag gjorde lite fel för att det är ju ändå lite halv ooc att skriva att man dagdrömmer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de har varit lallande för då har jag gått runt på piren och lallat ganska mycket. Som att jag gick runt och pratade ganska konstigt med folket som var runt omkring mig. Sen så har jag gått runt och slagigt folk bara så där.
Sen så har det varit suntförnudt då jag gick runt och pratade om att jag ville vara kriminell

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara stänga ner fivem och sen om jag inte hade stängt ner fivem så hade jag gjort så att jag hade inte gått ifrån min dator och bara fortsätta att rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig aldrig skriva /sme dagdrömmer för att det räknas som halv ooc. och aldrig stå Afk

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka