Nekad sidkiv | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976872081/

Ditt Hex-ID: 11000013c982e91

Vad är din discord tagg? sidkiv#5922

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? den är i tre dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 2 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? om jag tänker så vet jag inte men jag skulle kunna tro att han bannad mig för att jag använde en röst som lätt konstigt som tussan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var såa att jag och min kompis åkte runt i en bil i sandy. därpå så åkte vi ner mot piren (vi åkte ganska snabbt) sen så såg jag en kille som hade slagit ner min kompis på piren förut. Så jag gick fram och frågade varför han hade slagit ner han. Sen så slog han mig, då gick jag fram och slog han sen så blev jag bannad i 3 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var bådas fel. för att: jag använde en voicechanger så jag lätt ganska lallig och så slogs vi ju på piren som man inte ska göra. Sen så använde jag ganska lalliga ord som man oftast inte använder när man har en vanlig konversation.
Jag tycker ju också att det var en felaktig ban för att jag gjorde ju direkt inte något fel som skulle kunna vara gaska mycket lall och så tycker jag just att jag inte lallade så himmla mycket med att prata konstigt och att ha voicechanger m.m

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de har varit lall. Men jag tror att en av de var suntförnuft när jag då satt och pratade om att jag var kriminell på torget och så var det jätte många där då. Men så har det ju också varit lall och så lallade jag ganska mycket på piren och det var typ för tre månader sen och 1 när det var sunförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha voicechanger på och prata konstigt. Jag skulle bara prata med han normalt och inte sitta och säga massor av konstiga ord. Och så skulle jag kanske inte pratat med han om vad som hände. OCh så skulle jag bara gåt runt med min kompis och fråga folk om de säljer bilar eller motorcyklar m.m

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte att prata konstigt och inte använde voicechanger så att jag låter ännu konstigare då folk kan tycka att jag lallar folk som är runtomkring mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka