Nekad sidkiv | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis

Vad heter du på discord? Sidkiv#3690

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardag: 15.00-30 - 20.40
Helger: 10.00-12.00 - 01.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem idag då jag tog en pause från dator och det, men har vart medlem förut sedan sommar 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/643773261121060875/1028425425875120219/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgifter är att göra det flesta enklare för alla staffs, då man som servervakt kan kicka och banna folk om någon gör något fel när inte en staff är där. Servervakter ska ta lite mildare återgärder än en staff borde göra. Servervakter ska vara som "mini" staffs då de ska bannar folk för lite mindre saker. De ska DVa bilar som står på fel ställen och som gör så att det kanbörja bli laggit på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har sett att det finns lite personer som går runt och lallar och gör massor av regel brott, då vill jag kunna underlätta för staffs igenom att vara servervakt och då så kan jag kicka eller banna de beroande hur groft regelbrott är, jag kan också underlätta igenom att det finns så många inne på unive just nu och då så kan jag banna de som inte staffs ser, för att staffsen har inte ögon på alla, men alla har ögon på alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupt: Då så är det tillexempel att man revvar sig själv för att man dog av tillexempel hunger ellerr törst, man har på id när polisen jagar en för att kunna gömma sig enklare, man kickar folk för att få deras bil när man själv inte har någon. Och så att man bannar någon bara för att man inte gillar den personen (Utan andledning).
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top