Nekad sidkiv | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dree1ow

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? elvis kull

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Vad heter du på discord? sidkiv#5922

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag: 15.00-21.00
tisdag: 15.30-21.00
onsdag: 14:30-20.00
torsdag: 14:30-21:00
fredag: 15:20-00:00
lördag: 09:30-00:00
söndag: 09:30-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive snart ett år. Jag började där i vintras 2020. Men jag blev medlem på servern typ i maj.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? När jag är inne så kommer jag att försöka att folk börjar att följa reglerna bättre. Försöka göra så att staffs inte behöver göra lika mycket jobb med små saker som tillexempel att någon lallar eller om de står afk ganska länge, och då kommer det att bli lite bättre rp. Jag kan reglerna ganska bra så att jag vet när jag ska banna eller kicka de. Jag jobbar på Club De Muñeño och när vi har fest så kan det vara ganska mycket lall och suntförnuft. Och då kommer det också att bli ett lite bättre ställe.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det är att få unive att få lite bättre rp och att alla följer reglerna som finns. Jag vill också att det ska bli en bättre plats utan n ordet för att jag har hört att vissa säger det. med söreiöst rp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? som jag sa att jag kan reglerna ganska bra och själv så tycker jag att jag följer de ganska bra. Jag kommer att banna de som: lall: om de typ spring runt på piren och skricker och springer runt, eller om de typ bara lallar och vill ha uppmärksamhet. suntförnuft: om de hoppar in i en bil och börjar att tjuvkoppla en bil på en allmän plats. eller om de power gaming till exempel om de har krockat med sin bil och bara fortsätter att köra och rpar inte på det. Kicka: om de typ står afk.

Varför ska just du bli servervakt? för att ganska många bara struntar i reglerna som finns, och då så tycker jag att om man bannar de ksk de läser reglerna och lär sig att rpa lite bättre. Om någon brytter mot en regel lite så behöver de inte få en så lång ban (bara i 60 minuter) och så finns det personer som bara sitter och lallar och då så blir det ingen bra rp.

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill att unive servern ska få lite bättre rp och bli en bättre plats. med mer seriös rp. För att om en rpar bra så kommer många andra att börja rpa seriöst.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan ganska många för att jag har en vän som är servervakt och han har lärt mig några kommandon
/svban bannar en person i 60 minuter
/kick då kickar man en person
/toggleid visar id på de som är runt om kring dig

Är du whitelistad på serven? ja det är jag och så blev jag det runt maj där om kring.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag typ 3 gånger och då så var det sunt förnuft. Då jag satt och pratade rakt ut attt jag ville bli kriminell. och sen så har det varit lall då jag gick runt på piren och slog ner folk. Men när detta allt har hänt så har jag varit icke medlem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte och har aldrig gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka