Accepterad Sidh | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sidh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192830410/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Rory

Vad är ditt discord namn? Sidh#2749

Vad är ditt födelsedatum? 13 maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jawid Andersson och han är uppvuxen i Norrland med sin ensamstående pappa då morsan gick bort under förlossningen, han är född 2000 och 2001 började han på förskola och träffade sin bästa vän Nova, båda hade en tuff uppväxt eftersom båda hade en ensamstående förälder så hade dem något gemensamt, tiden gick och Nova flyttade från Norrland och flyttade till Unive. Jawid kände sig ensam och flyttade efter till Unive där dom båda träffades igen.
Jawid är blyg och lugn mot dom han inte känner men sen när man lärt känna honom så blir han mer öppen och pratglad, han tar ingen skit från någon och om någon är uppkäftig mot honom så är han det tillbaks.
Jawids största intresse är fordon då hans pappa va väldigt bilintresserad.
Träning är inte hans största intresse men han håller konditionen igång.
När Jawid flyttade till unive så mötte Nova upp honom och hjälpte han med boende, jobb och körkort så nuförtiden jobbar jawid på postnord och lever ett vanligt svensson liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag vill bli medlem är för att jag vill utveckla min rp kunskap och jag tror därför att medlemskap kan vara till stor hjälp t.ex att kunna söka sociala jobb som Mekonomen, sjukvårdare och polis. Varför jag just vill bli medlem på unive är för det är den enda servern jag spelar på. Jag skulle vilja stanna på unive för det verkar som en bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det började med att jag hade polare som spelar på unive och det verkade intressant så jag testade och nu har jag fastnat, det är väldigt kul att det är en social server och många spelare. Det är bra regler så det gör att bli väldigt verklighetsbaserat.

Hur hittade du Unive? Jag har alltid varit sugen på att spela RP och då vart jag tipsad av kompisar att Unive är en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få upp en bra social RP och jag tror att medlemskap kan hjälpa till med att förstärka min RP nivå genom att jobba på sociala arbeten. Mitt mål med min karaktärs rollspel är att komma på god fot med dem flesta och bara ha allmänt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli bättre rollspelare och jag tror att Unive kan bidra till det eftersom jag har spelat länge som icke medlem och ett till mål är att bygga upp en härlig och bra karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Den enda servern jag spelar på är unive.

Tillbaka