Nekad sidewalk | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sidewalk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/realsidewalk/

Ditt Hex-ID: steam:110000109cbce23

Vad är din discord tagg? ThugSativa#5908

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? Permanent Avstängd.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: kriminell utan kriminell roll + användning av tjänstevapen + grov sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De jag vet nu som gjorde mig bannad var att jag inte hade en kriminell roll & användning av tjänstevapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att de var ett scenario mellan några kaxiga grabbar som kaxa upp sig mot mig, vilket gjorde mig väldigt irriterad eftersom dom börja hota med olika grejer som att han ska skjuta mig osv. Jag som dum e tar upp min gun och börjar tjafsa emot dem och säga att dom ska hoppa in i bilen och börjar hota dem med att jag till exempel att jag ska döda dom men min gun och att dom ska ge allt dom äger och har t mig osv och detta kan man inte göra eftersom de är grov sunt för nuft som bannan tallade som jag har förstått med gun så måste ha en kriminell roll i discorden för att ens kunna bära en gun och detta visste jag inte då eftersom jag var slarvig att missa att läsa dom reglerna omkring kriminell roll och andra grejer som jag nu förstår och jag nu vet att jag har gjort fel i vad jag har gjort. Sen dedär med grov sunt förnuft var för att jag körde vårdslöst i trafiken och såklart tänkte i till som man skulle ha gjort i verkliga livet..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig avstängning eftersom att jag läste it en av dom viktigaste reglerna i servern och då blir det ju ett straff såklart, för man kan ju it gå runt i servern och bryta viktiga grund regler i servern.

Då blir man så klart bannad och det förstår jag och jag vet nu att jag har gjort fel och vet nu hur man ska behandla vapen på servern samt hur man ska bete sig i sådana sammanhang.
Detta var dock bra för mig att ni banna mig då jag fick lära mig av mina fel jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första avstängning så jag kan inte svara på denna fråga...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunna gjort annorlunda i scenariot är att inte haft så grov sunt förnuft och såklart läst regler om kriminell roll om jag hade då haft bättre koll då, då hade det här aldrig hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag såklart man lär sig alltid av sina misstag, så jag vet att jag har gjort fel och samt vet att man inte ska hålla på som jag då gjorde på servern! De som lärde mig mest av den här avstängningen var att jag fick lära mig mer av era kriminell regler som ni har som jag förr it visste något om så jag har både lärt mig regler och lärt mig mitt fel jag har gjort.

Så om ni nu väljer att unbanna mig efter denna överklagelsen så vet jag hur jag ska behandla mig på servern och vet att man måste ha kriminell roll för att bära gun osv.
Hoppas att jag får en chans att komma in på server igen och kunna ha kul och kunna delvis kunna spela på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka