Accepterad Sickstiko | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gringo(vlad)

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Användarnamn: Sickstiko

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077976197

Vad är ditt namn i verkligheten? Vlad

Vad är ditt discord namn? Gringo#3769

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 1999

Berätta om din karaktär. 1985 föddes Vladimir rusa i ett fattigt område västerut om balkan,under hela sin uppväxt så var han med om olika händelser gällande familj och vänner vilket skulle påverka hans framtid väldigt mycket. I en ung ålder mördades hans framför hans ögon han kan än idag minnas deras lilla lägenhet som det trängdes i och hur 3 maskerade män kom in i lägenheten och sköt hans mamma. Han levde resten av sitt liv med en kriminell pappa som Vladimir såg som hans förebild och därför blev påverkad att bli en kriminell. Åren gick och Vladimir hade byggt sitt egna kriminella gäng som skulle efterlikna hans pappa. Det Vladimir inte visste var att det så småningom skulle ta slut. En kväll 03:06 så var Vladimir och hans gäng ute i sin gård och bara tog det lungt när det plötsligt hörde 4 bilar komma in i gården och började skjuta med vapen mot vännerna och även Vladimir. Det slutade med att Vlad blev skottskadad men hans vänner kunde inte överleva det. Det var en väldigt tung period för Vladimir och därför bestämde han sig förnyat flytta till en ny stad och det var multistaden där han förhoppningsvis kunde få hopp om att förfölja sin fars steg.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att anledningen till att jag vill bli wl är för att jag är en person som gillar människor som tar spel seriöst och inte lallar runt. Därför passade rp mig som person väldigt bra då jag gillar att kunna utvecklas i mitt spelande. Jag älskar sättet hur man med sin egna fantasi kan bygga upp en egen karaktär och leva sig in i karaktär upp till 100%. En annan anledning till att jag vill bli wl är att jag och minna vänner har alltid spelat tillsammans och det har blivit wl och vi har tillsammans kommit fram att vi vill ta detta seriöst och även öppna gäng och då är det ju självklart viktigt att vara wl. En annan anledning är att jag förföljer min karaktär upp 100% och följer alla regler servern har 100% och försöker alltid göra mitt bästa i alla situationer. Om inte det med gäng skulle gå ihop så skulle jag vilja ha wl för att kunna skaffa ett bra jobb och göra det som jag ska.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till att jag vill det är för att det var den första servern jag började med och när jag provade de andra servern fick jag inte lika skön och trygg känsla som på denna servern. Jag har spelat över 95% av min tid på fivem på denna server och är den ända jag kör och är även det ända servern jag kör på min fritid.

Hur många timmar har du på FiveM? 192

Hur hittade du Multistaden? Jag hade en kompis som körde fivem sen gick jag in i fivem och fastnade på denna servern. Har testat andra men ingen är en i närheten av denna enligt mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, jag blev bannad i början för visste inte hur allt med regler funkar så gjorde lite fel men det är ett tag sen och har läst på mig allt så jag kan göra det bästa av alla situationer och förfölja reglerna till 100%

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka