Nekad Sickreactionz | Medlem ansökning [duden] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickreactionz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? SickreactionZ

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten Hård 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omärkvärdig, lyhörd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sten Hård växte upp i ett nedgånget område på fel sida om stan, där bara de mest hårdhudade klarade sig. Hans pappa försvann tidigt och hans mamma slet ihjäl sig på två jobb – resten av uppväxten tillbringade Sten ute på gatan. Han lärde sig tidigt att om man ska få något i livet, får man ta det själv. Redan som tonåring var han ökänd för sin brutala stil och nolltolerans mot respektlöshet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och konsekvent karaktär som skapar engagerande RP för både civila, kriminella och lagens sida. Jag fokuserar på karaktärsutveckling, konfliktbyggande och att alltid spela på förutsättningarna i situationen – oavsett om min karaktär vinner eller förlorar. Jag gillar att skapa driv i historier, få andra spelare att reagera och bygga långsiktiga relationer i RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens framgång i ett RP-scenario betyder att du hjälper till att skapa en mer engagerande och varierad berättelse genom att ge den andra spelaren möjlighet att lyckas eller utvecklas. Det handlar om att bygga en realistisk och balanserad upplevelse där alla får utrymme att glänsa. Genom att ibland låta din karaktär förlora eller ge motspelaren fördel, gör du situationerna mer intressanta och oväntade, vilket höjer kvaliteten på RP och gör spelet roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen Metagaming(dvs info ooc till polare/annat folk), Ingen Copbait(Trigga poliser för att dem ska jaga dig/mig), VDM/RDM förbjudet(dvs inget slumpvist dödande)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det tror jag inte :)
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top