Sickreactionz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel
Vad är ditt discord namn? SickreactionZ
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten Hård 27
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omärkvärdig, lyhörd
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sten Hård växte upp i ett nedgånget område på fel sida om stan, där bara de mest hårdhudade klarade sig. Hans pappa försvann tidigt och hans mamma slet ihjäl sig på två jobb – resten av uppväxten tillbringade Sten ute på gatan. Han lärde sig tidigt att om man ska få något i livet, får man ta det själv. Redan som tonåring var han ökänd för sin brutala stil och nolltolerans mot respektlöshet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och konsekvent karaktär som skapar engagerande RP för både civila, kriminella och lagens sida. Jag fokuserar på karaktärsutveckling, konfliktbyggande och att alltid spela på förutsättningarna i situationen – oavsett om min karaktär vinner eller förlorar. Jag gillar att skapa driv i historier, få andra spelare att reagera och bygga långsiktiga relationer i RP.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens framgång i ett RP-scenario betyder att du hjälper till att skapa en mer engagerande och varierad berättelse genom att ge den andra spelaren möjlighet att lyckas eller utvecklas. Det handlar om att bygga en realistisk och balanserad upplevelse där alla får utrymme att glänsa. Genom att ibland låta din karaktär förlora eller ge motspelaren fördel, gör du situationerna mer intressanta och oväntade, vilket höjer kvaliteten på RP och gör spelet roligare för alla.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen Metagaming(dvs info ooc till polare/annat folk), Ingen Copbait(Trigga poliser för att dem ska jaga dig/mig), VDM/RDM förbjudet(dvs inget slumpvist dödande)
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det tror jag inte
Vad är ditt discord namn? SickreactionZ
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten Hård 27
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omärkvärdig, lyhörd
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sten Hård växte upp i ett nedgånget område på fel sida om stan, där bara de mest hårdhudade klarade sig. Hans pappa försvann tidigt och hans mamma slet ihjäl sig på två jobb – resten av uppväxten tillbringade Sten ute på gatan. Han lärde sig tidigt att om man ska få något i livet, får man ta det själv. Redan som tonåring var han ökänd för sin brutala stil och nolltolerans mot respektlöshet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och konsekvent karaktär som skapar engagerande RP för både civila, kriminella och lagens sida. Jag fokuserar på karaktärsutveckling, konfliktbyggande och att alltid spela på förutsättningarna i situationen – oavsett om min karaktär vinner eller förlorar. Jag gillar att skapa driv i historier, få andra spelare att reagera och bygga långsiktiga relationer i RP.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens framgång i ett RP-scenario betyder att du hjälper till att skapa en mer engagerande och varierad berättelse genom att ge den andra spelaren möjlighet att lyckas eller utvecklas. Det handlar om att bygga en realistisk och balanserad upplevelse där alla får utrymme att glänsa. Genom att ibland låta din karaktär förlora eller ge motspelaren fördel, gör du situationerna mer intressanta och oväntade, vilket höjer kvaliteten på RP och gör spelet roligare för alla.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen Metagaming(dvs info ooc till polare/annat folk), Ingen Copbait(Trigga poliser för att dem ska jaga dig/mig), VDM/RDM förbjudet(dvs inget slumpvist dödande)
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det tror jag inte