Accepterad Sickolina | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrHandsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122129615/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Sjölund

Vad är ditt discord namn? Sickolina#5204

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Mina föräldrar är född i afrika men flyttade till sverige för 22 år sedan, de flyttade ut mot landet och inte stan men kände att det var lite ensamt med bara mina föräldrar så då kom jag. Jag är 21 år gammal och gillar bilar men jag jobbar inte med det eftersom jag inte lyckats få något jobb, Just nu jobbar jag på Postnord och tjänar de pengar som jag behöver för att överleva i stan. Jag har ganska många kompisar i stan och jag trivs verkligen här.

Varför ska just du bli whitelistad? Om jag skulle få whitelist rollen så skulle jag bidra med ännu högre rp nivå men att jag också skulle kunna få nått av mina dröm jobb som att jobba på bil firma eller att börja jobba som mekaniker, Jag är online ganska mycket av mina dagar och spelar just på unive (förutom när jag har träning då så kommer jag online senare) så jag skulle nog bli bra som att jobba som bilmekaniker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? varför just jag vill bli whitelistad är för att jag gillar Unive väldigt mycket och spelar mycket på servern, Jag känner också att om jag får whitelist rollen så kommer jag bidra med en ännu högre rp nivå än vad jag har utan whitelist rollen och att jag kommer att komma in i min karaktär mer då, Och kommer lära mig att komma in i scenarion mycket mer och hur jag ska agera i olika scenario osv.

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar som spelar på servern som har rekomenderat att spela på servern och jag tyckte att det lät grymt så jag testade och älskar den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jag ska kunna komma in i min karaktär mer så att jag kan rollspela ännu bättre och att jag kan komma in i scenario riktigt väl lika väl som om det skulle ha hänt i riktiga livet, Samtidigt som jag gör det så följer jag regler så det inte bara blir så jävla upp hetsat eller att man bara gör som man vill utan att man följer regler men också har kul på denna underbara server med ett underbart community.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte för Unive är den bästa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka