Accepterad Sickolina | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrHandsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122129615/

Ditt Hex-ID: 11000014540a2cf

Vad är din discord tagg? MrHandsome3000#7154

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-03 025214.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag hade gjort fel, hade ingen aning att man inte fick göra som jag gjorde men nu vet jag och det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt och inte gjorde något speciellt så jag och han tog bilen till en av hans kompisar. Så vi tog bilen dit och hängde med dom ett tag, sedan så kom det två styckna bilar som började skjuta mot byggnaden som vi befanns oss i, så dom som befann sig där med oss gav mig ett baseboll trä som vi skulle ha kunnat använt till att hjälpa antar jag, De var inte så att vi kunde göra något eftersom det hade varit fail och fear rp om vi hade sprungit ut ur byggnaden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att Naod bannar mig eftersom det ser konstigt ut att en icke krim springer runt med baseboll trä i en skottlosning, baseboll träet var mening att bara för stunden och försöka "hjälpa" dom. Vi ville ta oss därifrån för det känns lite konstigt som icke krim springer runt där det är skottlosning, och det hade inte varit nån mening att ta oss därifrån för då är det nog störst chans att dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte om det ovan stämmer men jag tror att det är runt det.
Hitta en banöverklagan och det var att jag hade lyft upp och kollat igenom några som hade blivit skjutna och då skulle jag åka med dom till sjukan. Så hade jag sökt igenom då och då så hade jag tagit upp weed men det var 22 juni 2021 så det var när jag hade typ börjat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit emot baseboll träna och kanske skulle ha tagit mig där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska ha baseboll raket på mig som icke krim och inte befinna mig där jag var under den tiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka