Nekad Sickolina | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrHandsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2007

Vad heter du på discord? Sickolina#5204

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag = 12.00 Till 03.00

Tisdag = 12.00 Till 03.00

Onsdag = 12.00 Till 03.00

Torsdag = 12.00 Till 03.00
Fredag = 12.00 Till 03.00

Lördag = 12.00 Till 03.00

Söndag = 12.00 Till 03.00

Vanlig vecka (Inte sommarlov)

Måndag = 15.30 Till 23.00

Tisdag = 15.30 Till 23.00

Onsdag = 15.30 Till 23.00

Torsdag = 15.30 Till 23.00

Fredag = 15.30 Till 23.00

Lördag = 12.00 Till 01.00

Söndag = 13.00 Till 23.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har drygt spelat på unive i ett halvår nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? För det första skulle jag bara rp som vanligt, Medans jag rpar så kan jag träffa personer som gör saker mot reglerna som jag bannar/kickar t.ex som att nån står och pratar ooc eller allmänt gör något mot reglerna. Jag hade också dv bilar som står på ställen där dom inte ska stå, t.ex att en bil som står för garage zonen så ingen annan kan ta ut nån bil ( är rätt tröt på det ) och skulle jag ta bort polis eller person bilar som står mitt i vägen så att ingen krockar i bilarna, tycker att det är konstigt att i verkligheten så lämnar man inte polis bilen mitt i vägen efter man har gjort nåt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Därför jag vill bli servervakt på unive är för att jag har spelat ett tag nu så vill jag göra skillnad och hjälpa communityt och göra det bättre . Jag vil kunna hjälpa staffsen med små jobben så att dom inte behöva slösa tid på alla små jobb så att dom kan fokusera på deras egna jobb.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag skulle kunna göra unive till en bättre plats genom att hjälpa staffsen med det lite mindre jobben som att kicka folk som typ har konstiga kläder på säg buggade alltså svbanna folk som inte håller sig reglerna, jag skulle också reviva folk som spawnar död och svbanna folk som har glichade kläder och personer som pratar ooc.

Varför ska just du bli servervakt? Varför ni ska välja mig som servervakt är för att jag kommer ta mitt jobb på allvar och hjälpa communityt, jag vill kunna hjälpa unive med att att göra massa små jobb som staffsen inte behöver göra så att dom kan fokusera på deras jobb, jag aktiv. Jag kommer hjälpa folk som t.ex ligger död i spawn men att reva dom.

Varför vill du bli servervakt? Varför just jag vill bli servervakt är för att jag tycker det ser rätt så intressant ut att vara servervakt, jag vill lära mig alla commands och jag vill lära mig mer staff grejer. En anledning till att jag vill bli servervakt är för att jag vill hjälpa till inne på servern t.ex att det står massor med bilar mitt på motorvägen så tar jag dvar jag dom och om nån gör nåt mindre fel t.ex att nån pratar ooc ig så bannar jag dom så att staffs inte behöver ta hand om det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några command just nu men jag vill lära mig fler , De är /Revive (id) för att reviva en död person i rätt läge, /Svban (id) är att man bannar någon i 60 minuter och sen en anledning /kick är att man kickar någon för något som de har gjort /toggleid för att se alla som är runt mig självs id, /dv för att ta bort bilar som tillexempel är mitt i vägen som ingen kommer att flytta på annars, Det är dom commanden jag kan just vad jag kommer på men jag vill jätte gärna lära mig fler och fler

Är du whitelistad på serven? Ja jag är medlem på unive och har varit det sen 17 maj.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 2 gånger en av dom var för att jag powergaming, jag krockade och sen rpa ja inte på det men jag har lärt mig av det, det var typ första dagen jag spela. Sen har jag blivit bannad för sunförnuft för att jag kollade igenom några döda kroppar och kollade vad dom hade i sig och jag har lärt mig att inte söka igenom kroppar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Spelar bara på unive har inget intresse att spela på nån annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka