Nekad Sickanthedon | Chef-jobb ansökan [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SickaN69

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg hansa

Vad heter du IRL? edvin

Vad heter du på discord? SICKAN

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? i några månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att anställa folk som kan vara aktiva inom yrket och se till så att dem sköter jobbet bra och jag kommer också att försöka att ha trygg hansa uppe så mycket som möjligt då det har varit ganska dött inom TH på det senaste och inga jobbar men nu vill jag få ett stopp på det och vill driva trygghansa så länge och så mycket som möjligt så folk vet att trygg hansa har öppet ungefär hela tiden

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef mycket förut och sånt men jag har inte varit chef över just trygg hansa förut då jag inte har känt att det är något för mig men ja jag kan rpa som chef tycker jag själv för jag kan chef menyer och hur man tar jobb seriöst och att man inte håller på att lalla så mycket

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne typ hela tiden men ungefär varannan vecka kommer jag att åka till min pappa då jag har varannan vecka jag kan spela osv men ja dem veckorna jag kan vara inne så kommer jag vara aktiv mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka