Accepterad sickanbror | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sickanbror

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251771515/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cfad07b

Vad är din discord tagg? lflsfsfsfsfwfwwf

Vem var det som bannade dig? Blacky

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-17 152236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skickade olämplig gif till en streamer, självklart är det en solklart bann men detta hände 1 år sedan och jag har valt att vänta med att överklaga min ban för att bevisa att mitt beteende är bättre och jag har blivit en bättre människa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade olämpliga bildet tille n streamer vid namn ''zache'' tror ja minns inte helt. minns dock inte at jag sa rasistka grejer för jag är inte en sådan person. som sagt detta hände ett år sedan så minns inte sådant

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var solklart mitt fel och jag förväntar mig ingen unban, jag vill bara se om jag skulle kunna få en ny chans på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror att mina 4 tidigare banns för svbans, torr det var för lallning på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut inte bete mig som ett ass och det ber jag verkligen ursäkt om och jag hoppas på en andra chans om det går. jag har förbättrat mig rejält.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut inte skicka olämpliga gifs till folk alls och Om jag blir unbannad kommer jag att försöka bli medlem och rpa som securitas om det finns kvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka