Nekad Sickan_00: | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: Sickan_00:

Ditt Hex-ID: 1100001195b99cd

Vad är din discord tagg? Sickan_00:

Vem var det som bannade dig? Jakob drog mina roller sen ludde för min bror blev bannad så ja blev.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 102553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag gick med i en discord och senare blev jag medlem. Jag ångrade mig riktigt mycket också och jag saknade unive då också och de tiderna var de roligaste också men jag tycker också alla förtjänar även en chans och att jag kan bevisa eftersom jag inte gjorde någonting och gick bara över. Eftersom det var mycket som hände och jag fick höra mycket att det var kaos och sånt. När min bror blev bannad så hände detta att ja gick över.vilkert var det dummaste jag har gjort.Om du skulle låta mig komma tillbaks kommer jag bevisa för dig att jag faktist är en lojal spelare Har verkligen mognat sen dess och jag vet att det har varit mycket med mig och mina vänner för den delen. Jag ber verkligen om ursäkt för allt som hänt och jag menar verkligen det.Jag hade kunnat fortsätta på unive, ha kvar min medlem Krim och ped. Men detta tänkte inte jag som var helt dum i huvudet på där och då. Inte bara att jag förlorade mina roller förlorade jag även alla jag brukar spela med. Har inte ens spelat wombat och inte ens försökt spelat wombat. Så fort jag gick till wombat och gick in på servern tyckte jag detta inte var någon bra server. Ja svär den var så dålig o ville gå över o staffsen var så orättvisa också jämfört med era bästa staffs o alla, ni har jätte snälla o allt och många trodde att de skulle va roligt men alla ångrade sig sen speciellt ja också det var det dummaste ja gjort hela mitt ja svär.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick indragna roller för jag gick med i en annan discord. Men innan de så gick jag gick in o rpa sen blev jag felaktigt bannad från ingenstans samt så banna ludde mig för han trodde jag skulle göra terrådåd men jag gjorde inte många sa till mig gör terrådåd och jag sa nej direkt för jag inte ville. Det var några mods som pratade med mig den tiden också. Annars så hade de också skrivit i min bann att jag gjorde terrordåd och sånt. Det var kaos på servern då folk gjorde terrordåd inklusive alla de som ville över men ja gjorde iafall inte de och jag de var såhär ja blev bannad för lall eller nåt o sen så blev min bror bannad så ja blev ip bannad och sen så fall jag av grupp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De här ingen felaktig bann utav de som hände jag visste it att man blir bannad om sin bror blev bannad de därför mammas liv den tiden så jag hade alltid trott att jag var bannad för de men de va min bror som gjorde någonting så jag blev bannad och jag har inget med den bannen och göra men det 320 gjorde var helt korrekt att banna alla som de ser ingame för de flera som gjorde kaos och ville gå över men jag säger en sak de gjorde fel och jag inklusive och om jag hade vetat om de så hade jag gjort nåt men jag visste inte om de därför men nu de har gått så 5 månader och jag har lärt mig jätte mycke och vill bara ha en chans snälla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut, när jag började spela så snacka t.ex occ och då blev jag bannad och jag lärde mig efter de då de prata med mig staffs. när jag blir bannad på servern så brukar jag alltid tänka efter vad jag gjort och hur jag skulle göra annorlunda. jag har även blivit bannad för Fear rp också och jag lärt mig också. Jag blivit sv bannad också men varit felaktigt. jag har även blivit bannad för powergaming och jag lärt mig också. Men flera av de bannsen har varit felaktiga då jag förklarat vad som hänt och tills sist så fattar de. De här bannsen jag har pratat med de staffs som bannade mig o ja förklara allt så de visste sen varför jag gjorde detta men några av de e helt korrekta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara inte gått till Wombat. Jag visste att det var en dum ide och jag visste inte heller att jag skulle bli pbannad när jag gick övber med bara medlems rollen. Något som jhag lärt mig nu och som jag ångrar grovt, men jag har verkligen lärt mig av mitt misstag. Kommer alltid stanna på unive oavsett vad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100 procent att unive kommer alltid vara den bästa servern och har 100 procent bästa rpn vet it varför ja bara track knappen o joina dsn o jag var så jävla dum ja ångrar så myckeeeeee har tänkt så mycke och jag har saknat unive jätte mycke. Om ja får en chans kommer stanna unive oavsett ja lovar och de här e första gången de händer, de har aldrig hänt innan o ja har spelat unive i 2 år o lite mer o vet it asså ja saknar de jätte mycke o vill gärna komma tillbaka som de andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart, men om jag blir nekad vill ja veta anledningen också.

Jag vill bara tillägga att jag vill verkligen komma tillbaka och få en ny chans betyder mycket för mig och kan jag få bevisa för er staffs och 320 limpis att jag faktiskt kommer att bete mig jag har vart bannad i 5 måndader nu jag har lärt mig en stor läxa vilket jag kommer inte göra om igen 😞 och ni kan kolla jag vill bara ha nåt så jag kan bevisa som de andra och de fick en chans, de hade varit snällt om jag också hade kunnat, har saknat unive jätte mycke inklusive mina vänner

Philip alla är värda en annan chans och varje gång jag har blivit bannad har jag alltid förbättrat mig och inte gjort samma mistag, unive har alltid varit bästa servern. Den dagen ja gick med dsn o joinade o dagen efter så ville ja komma tillbaka för det var shoot and loot o problemspelare och jag gjorde väldigt stor misstag. jag uppskatta om ja skulle få en andra chans 😞

Du gjorde nydligen ett alt konto på discord för att hoppa support och försöka prata dig till en unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka