Nekad Sickan_00: | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: Sickan_00:

Ditt Hex-ID: 1100001195b99cd

Vad är din discord tagg? Sickan_00:

Vem var det som bannade dig? ludde men felaktig bann som ja har nu från 320.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 102553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att staffsen skulle vara säkra på att jag inte skulle göra något mot servern eller andra spelare, t.ex terrordåd eller lliknande. Så jag misstänker att jag blev bannad i ett "förebyggande syfte" kan man väl säga. Den dagen blev alla bannade eftersom de skulle vara säkra så att de inte gjorde något. De finns allt på logs säkert den dagen och ni kan kolla själva att jag inte gjorde någonting jämfört vad andra gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände just innan ja blev bannad var att jag var på piren eller i torget och senare så hade jag fått roller på en annan server vilket var dumt sen när ja quitar och vill komma in så var ja permanent bannad. Står följer inte standaren. De kan ja förstå vrf de banna alla och ja håller med ludde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den bannen ludde la var rättvist så sätt jag lämnade trots unive för en annan server, men jag tycker klaesko banenn ska bort eftersom de it e min bann de min brors då vi har samma ip och om han blir bannad så blir ja också bannad men jag tycker en permanent bann var lite väl hårt då jag faktiskt bara bytte server men det är såklart förståeligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varit när jag varit ny och jag har lärt mig allt nu och lite regelbrott och jag har lärt mig allting nu och kommer vara en bra rpare om ja får en chans-

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mina tidigare banns har varit när jag varit ny och jag har lärt mig allt nu och lite regelbrott och jag har lärt mig allting nu och kommer vara en bra rpare om ja får en chans-

Har du lärt dig någonting efter din ban? Abslout, det jag hade kunnat göra är att ja hade kunnat hoppa support och säga till de att jag vill prova en annan server och senare säga till den personen dra mina roller men jag var dum i huvet och glömde hoppa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja har det. Hade jag fått komma tillbaka aldrig lämnat unive sen första början, men måste säga en sak att det inte finns något faktiskt som liknar unive, unive kommer alltid ha bäst rp. Ja begick ett stort misstag och jag ångrar mig mycket och jag insåg de själv.Det är också lätt att ta förgivet och det är lätt att bli för bekväm när man varit någonstans länge vilket jag tyvärr behövde göra ett misstag för att inse. Men ångrar mig jätte mycket och vill bara ha en chans.

jag e ip bannad för min bror, om han blir bannad jag blir också bannad. ber er kan ni läsa bannen så ni förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka