Nekad Sickan_00: | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: Sickan_00:

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Sickan_00:

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem de va som bannade för först hade jag följer inte standaren sen byttes den för min bror hade blivit klaesko bannad så jag blev också.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 102553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skulle säg att jag vet att det är för att jag testade en annan fivem server och blev medlem på den servern. jag ångrar mig nu och har insätt att jag saknar unive och min tid på servern extremt mycket och att dom tiderna har varit dom roligaste men även att alla förtjänar en andra chans iallafall i denna händelsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag var ingame jag skulle rpa för kolla om mina vänner var inne senare så blev jag bannad för lall från ingenstans, den dagen blev alla bannade så när jag blev bannad så sa folk till mig kom över, så jag ba tänkte sen fick jag något i huvet o gjorde så att jag gick över men jag inser själv att jag var helt dum i huvet. Jag har fått klaesko bann pågrund av min bror för vi har samma ip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Klacksko bannen som ligger just nu är på grund utav min bror då vi har samma ip då om han blir bannad så blir jag också bannad men jag lovar ja gjorde inget och ni kan kolla logs. Ja vet vad ni tycker hur min rp har varit ja svär jag kommer ha rkt bra rp ja lovar ge mig en chans så ja kan bevisa. Många har fått chans att komma tillbaka och de gjorde terrordåd. Jag förstår själv om ni ser nån ig de klart ni kommer banna för de var flertals personer som utförde terrordåd vilket var dumt utav de. Jag sa till varför ska ni göra terrordåd de onödigt och de sa vi ska göra nåt kul. Men jag visste aldrig att man blir bannad för de, det jag trodde var att man skulle få indragna roller bara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså mina tidigare bans är när jag var nybörjare på unive och har lärt mig av dom och lite regelbrott som jag har begått men har lärt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte joina discorden och aldrig mer lyssna på någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka