Nekad Sickan_00: | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: Sickan_00:

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba,

Vad är din discord tagg? Sickan_00:

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 102553.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 bannade mig för att jag byte server men jag gjorde ingenting.Först var det ludde sen ändrades det till 320 men snälla kolla logs och ni kan se allt där. Men kommer förklara där nere.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev först permanent bannad för jag hade en annan rp server vilket var dumt. Detta var samma kväll som flertals personer utförde terrordåd vilket ledde att staffs bannade allt som såg ut som något regelbrott, vilket jag kan förstå. Men jag gjorde aldrig något terrordåd vilket man kan se på bann beviset+ jag fick klaesko bann för jag och min storebror har samma ip och om man han blir bannad för nåt så blir jag också bannad men jag vet it varför han blev bannad. men jag gjorde iallafal ingen terrordåd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den här bannen var inte felaktig men jag tycker de konstig att jag fick klaesko bann för jag hade inte gjort någonting, ingen terrodåd eller nåt. Men säger igen ni kan kolla logs på allting och man kommer se att jag inte har gjort någonting men jag vet it vad min storebror har gjort. Det är därför jag fick klaesko bann för han fick de och om han får någon bann så får jag också och de har hänt flertals gånger vilket ledde att de löste sig senare. Men säger nu kommer aldrig byta server mer jag lovar och det var de enda jag gjorde inget annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag tycker ni gjorde rätt och jag har tänkt genom allting och de kommer aldrig en hända igen om jag får komma tillbaka jag lovar. Det var mitt fel från första början att ens överhuvuvdtaget ens tänka tanken av att lämna unive då jag älskar unive då det är den enda servern jag tycker om och som har bra rp nivå och som är rolig och de va mitt fel att lämna unive. Det ända jag önskar är att bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lyssna på någon att aldrig byta server mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ens överhuvudtaget tänka tanken att lämna unive då jag sa själv unive en bra rp server och har bra rp och att aldrig mer lyssna på folk om att lämna server måste själv ta hänsyn och bestämma saker för mig själv. Men jag gjorde en riktigt dum grej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka