Nekad SickaN69 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SickaN69

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? SickaN(1.sickan)

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Bosse Larsson, en 23-årig entusiast när det kommer till fordon, har sitt intresse rotat ända från barndomen. Uppvuxen i en småstad med en far som var en hängiven bilentusiast och en mor som älskade äventyr, var det inte konstigt att Bosse snabbt utvecklade sitt eget brinnande intresse för fordon. Under sina tidiga år tillbringade Bosse många timmar med sin far i garaget, där de mekade med olika bilar och diskuterade allt från motorer till design. Hans mor, å andra sidan, tog med honom på spännande resor över landsbygden, vilket gav honom en kärlek till utforskande och frihet som han sedan överförde till vägarna. Familjens gemensamma intresse för fordon blev en stark bindande faktor och skapade många oförglömliga minnen för Bosse. Nu, som ung vuxen, fortsätter Bosse att följa i sina föräldrars fotspår, fast besluten att utforska världen genom sina egna äventyr bakom ratten på olika fordon. Under sina tidiga år tillbringade Bosse många timmar med sin far i garaget, där de mekade med olika bilar och diskuterade allt från motorer till design. Hans mor, å andra sidan, tog med honom på spännande resor över landsbygden, vilket gav honom en kärlek till utforskande och frihet som han sedan överförde till vägarna. Familjens gemensamma intresse för fordon blev en stark bindande faktor och skapade många oförglömliga minnen för Bosse. Nu, som ung vuxen, fortsätter Bosse att följa i sina föräldrars fotspår, fast besluten att utforska världen genom sina egna äventyr bakom ratten på olika fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp och mycket social rp och jag kommer att göra roliga scenarion som är roliga för båda parter. Jag kommer även göra Långdragna och seriösa scenarion som man kommer komma ihåg länge och tänkta att det va ett av de bästa scenarion som jag har varit med om.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda parter ska kunna vinna scenarion och inte spela för att vinna alla scenarion så att alla inblandade ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Sunt förnuft som innebär att du ska tänka realistiskt och ej göra overkliga saker som man aldrig skulle gjort i riktiga livet,RDM innebär "random death match" och det är att man dödar någon utan anledning,VDM "Vehicle death match" det innebär att man använder sitt fordon som ett vapen och kör på folk osv,PWG "powergaming" och innebär att du rpar som att du är omänsklig och inte rpar på skador osv osv,PWG2" powergaming2" innebär att man endast spelar på servern för makt och pengar och gör allt för makt och pengar osv osv,METAGAMING innebär att man tar information från typ discord och tar den infon och rpar på att du vet det in character ,FAILRP innebär att man gör saker som inte är ett dugg verkligt,FEARRP innebär att du ska värna för ditt liv i livshotande situationer,COPBAIT innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet med flit för att tex få biljakt osv. ett exempel på copbait är att man typ sladdar utanför polisstationen eller liknande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat Rollspel i ungefär ett år snart så jag har mycket erfarenhet skulle jag säga.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kan tänka på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka