Nekad Sickan1234 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickan1234

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? tjo_lan

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008

Berätta om din karaktär. kortfattat min karaktär heter Kenneth Svensson och är 25år gammal hans uppväxt var inte så bra dåe hans pappa drack mkt alkohol och slog kenneths mamma och när detta hände så tog kenneths morsa me kenneth iväg och bokade in på hotell för dem inte kunde bo med kenneths pappa då han var välfigt aggresiv och dem har bott nu på hotell i 3 dagar och kenneth fyllde år idag och hans mamma försökte fira hans 5års dag så bra som helst och sedan gick de några år och kenneth är nu 15 och har åkt ditt för stöld på mätkeskläder och precis fått besked att han ska bo 4år på sis hem och nu när de gått 4år så r han 19 och ska ta studenten om 2 månader och nu är de den 16 juni och nu tar han studenten och han har haft de bra och nu är han 25 och ska flytta till staden unive och bo där

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra me roliga scenarion gör långa scenarion med polare och rpa och ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela bara för att man vill vinna scenarion hela tiden utan att man ska om jag är kriminell och gjort ett butiks rån så ska jag göra de lite lättare för polisen att ta en typ

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler då jag spelat krim och vanlig medlem på unive förut och 3 är t.e.x C-logg och innebär quitar för o skippa ett scenario, ett annat regel brott är Meta gaming du tar information utfirån din karaktär (ooc) och använder den innte i spelet senarm ett annat regelbrott är RDM man dödar dågon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet då jag har spelat på unive innann och massa andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter milo och villl jätte gjärna börja spela på unive då jag har vänner som spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka