Accepterad Sickan12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199822574285/

Ditt Hex-ID: 11000016f0092cd

Vad är din discord tagg? riktigawiking.

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-02 002336.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem bannade mig för jag var uppkäftig mot dem och inte lyssnade på dem, och att jag inte hade den respekt dem egentligen förtjänar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min vän hade begått regelbrottet powergaming och jag och han blev indragna till support och dem visade något klipp på vad an hade gjort osv och jag och hann tyckte att den bannen var felaktig och då började jag käfta emot dem och inte visade respekt. Efter några minuter efter den händelsen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var mitt fel att jag inte lyssnade på dem. Jag ansåg att det jag gjorde va helt fel och inte skulle hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad sen tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle låta staffsen göra sitt jobb och visat en bra sida av mig och inte den dåliga sidan, samt visa så mycket respekt som möjligt för deras jobb och hur bra staffsen är!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att ha mycket mer tålamod med staffsen och jag kommer bara visa den bra sidan av mig själv och ha en väldig bra rpnivå och göra roliga scenarios och tacka staffsen för de jobb dem gör!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka