Accepterad Sickan10 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickan10

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Sickan_00:

Ditt Hex-ID: 1100001195b99cd

Vad är din discord tagg? Sickan_00:

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-12 105708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skjut in mot et gänghus. Det var väldigt dåligt gjort utav mig och jag har insett att jag bröt mot reglerna och jag ångrar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag fick prio i sandy jag och en kompis och då valde jag åka dit och hjälpa till de därefter så kommer två bilar och börja hetsa mot mig och en jagar vi och han kör hem sen så kommer bilen till mig en av hans gäng och säger hane helt dum i huvet eftersom han körde hem när vi jaga han sen så börja han säga kör härifrån innan ja skjuter sen han hoppa ut o börja skjuta mot mig. Då valde jag åka t han o skjuta eftersom de skjut mot mig men de var lite dumt av mig. Sen så skjut nån nära deras gård så valde jag gå o döda de då jag trodde om man skjuter därifrån så får ja skjuta de men de va riktikgt dumt av mig och de kommer aldrig hända igen lovar och har lärt mig nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nejoch det var gjorde grovt fel och jag står för de. Jag bröt mot regeln stormning och det är väldigt rätt utav staff teamet o banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut, när jag började spela så snacka t.ex occ och då blev jag bannad och jag lärde mig efter de då de prata med mig staffs. när jag blir bannad på servern så brukar jag alltid tänka efter vad jag gjort och hur jag skulle göra annorlunda. jag har även blivit bannad för Fear rp också och jag lärt mig också. Jag blivit sv bannad också men varit felaktigt. jag har även blivit bannad för powergaming och jag lärt mig också. Men flera av de bannsen har varit felaktiga då jag förklarat vad som hänt och tills sist så fattar de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte abslout ska skjuta in mot de och jag skulle dragit direkt efter. jag har verkligen tänkt igenom mitt fel och önskar att jag kunde få en chans och detta kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det klart jag har gjort det. Det var dåligt att jag skjut in och ja kommer se t att d inte händer igen och om ni hade unbannat mig så kommer jag bevisa er att jag lärt mig och det aldrig sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka