Nekad !Sickan | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Sickan

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Hultgårdh

Vad är ditt discord namn? oscarr007007

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kent johansson och är 34år! Han är ofta ute på vilda äventyr och älskar att utmana sig själv genom att ta sig an farliga uppdrag. Kent är en person som är mycket skicklig och snabbtänkt, och har en förmåga att hitta kreativa lösningar på problem. Han är också en väldigt lojal och pålitlig vän och partner, och är alltid där för att stötta dem som behöver hjälp. Kent Johansson är med andra ord en spännande och komplex karaktär som gör läsaren eller tittaren nyfiken på vad nästa äventyr kommer att ta honom med. Med sin karaktäristiska humor och charm kan Kent också vara en underhållande vän. Han har en skarp sinne för humor och en förmåga att få människor att skratta. Han är smart och intelligent, och har en förmåga att se mönster och samband som andra kanske inte ser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra, seriös och stabil rp nivå! jag är väldigt bra på att spela den karaktären jag är i spelet samt att jag är väldigt kreativ och bra på att komma på bra senarion! som gör att rp nivån höjs väldigt mycket!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är så pass skicklig och strategisk att man kan förutse motpartens drag och agera därefter för att hjälpa dem att vinna. Det kan vara användbart i olika situationer, till exempel i spel eller förhandlingar, där man kan dra nytta av att samarbeta med motparten för att nå ett gemensamt mål eller maximera vinsten för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- döda någon utan andledning. VMD-använder sitt fordon som ett vapen!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive sedan 2022 men nu tog jag pause inom fivem till nu!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka