Nekad Sickan! | Medlem ansökning (.danidorito

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Batman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? realbatmannnn

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Nyberg, han är född 1999 och är född i en liten by utanför uppsala. Han bodde med sin mamma, pappa, och 2 syskon. När han var yngre hade Janne ett stort intresse för poliser samt militären, Janne hade mycket leksaker som har med polisen att göra, tex leksaks pistoler, handklovar osv. Janne tyckte att det var roligt med skolan och eftersom han tyckte som han tyckte så gjorde de så han fick väldigt bra betyg i skola som senare skulle göra Janne till en framgångsrik man. Men efter Janne hade fyllt 16 så skulle hans föräldrar flytta till storstaden "Stockholm" för att det skulle passa bra för att Janne skulle gå polisskolan i Stockholm. När Janne fyllde 19 så hittade han sitt livs kärlek och flyttade senare ihop när Janne var 20. Ett år senare så hade de ett barn och bodde i en fin lägenhet i Stockholm. År 2020 "när Janne var 21" så skulle han börja på polisskolan och ta ett försök till att bli polis. Efter att han klarat polisskolan så fick han jobbet som polis vilket senare led till att han och hans fru åkte till en fin restaurang och firade. Nu är Janne 25 och har jobbat som polis i 2 år eftersom han blev skjuten i armen vilket led till att han behövde ta ledigt då han inte kunde röra armen så det blev svårt att jobba. Men snart så är Janne frisk och kan börja jobba igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och bra RP. Samt seriös RP. Jag är en väldigt seriös RPare och jag tror Centic skulle passa mig perfekt. Vad som gör mig extra seriös är att jag inte alltid går för att vinna. Jag är också en förlust person som kan ta förluster utan att bli sur men istället genom att avsluta scenariot med ett gott skratt.ddd

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario så det bara blir roligt för dig själv och inte andra parten/parterna Det kan också vara roligt att förlora ett scenario då och då. Till exempel att du blir rånad sen kanske du kommer tillbaka med dina grabbar och tar/rånar tillbaka dina saker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler och förstår varenda en. Kommer skriva lite exempel | RDM = När man dödar någon utan anledning. | VDM = när man använder sitt fordon som ett vapen. | Meta Gaming = när man använder sig av information utanför sin karaktär alltså från discord typ. | NLR = när man kommer ihåg vad som hänt innan man död/svimmar. | Clogg = När man lämnar servern för att undvika ett scenario. | Powergaming = När man använder sig av omänskliga förmågor.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat i ungefär 4 år snart och har spelat som både kriminell och polis samt mekaniker och sjukvårdare. Har även haft en egen server förr men den vart inte sådan succé.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt trevlig person som inte tar ut ilska på folk och har en väldigt bra personlighet.

Nekad. Utveckla, på vad du kommer bidra till server. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka