Nekad Sickan! | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Batman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? realbatmannnn

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i snart 2 veckor men spelat för ungefär 2-3 år sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att göra/hålla det aktiv och uppe. Kommer även att hålla möten i slutet på veckan för att se hur det har gått och så vidare. Jag kommer också att sparka de som är inaktiva och inte gör det dom ska, alltså om någon bara åker runt i Securitas bilarna för att ta sig till platser som inte har något med jobbet att göra, alltså kommer sparka de som är korrupta och abusar bilarna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har en del erfarenhet då jag har varit chef på en annan server samt att jag har varit polis här och på andra serverar och då polisen har en del likheter med Securitas så skulle man kunna säga att jag har en del erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne/aktiv när jag har tid (Skola, Träning osv)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!, ingen idé att sluta på servern för att man inte får som man vill.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Nekad, Du måste varit medlem i 1 månad innan du ansöker till chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka