Inaktuell Sickan. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anakin

Aktiv Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? sickan1102

Ditt discordnamn: sickan1102

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff eftersom jag har tidigare erfarheter som staff då jag var helper här två gånger, Jag är också extremt aktiv, tar ansvar över min områden och jag vet hur man ska bete sig och hur allt fungerar som staff. Jag kommer bidra till staff teamet med bra samarbete, en rättvis och trygg spelmiljö. Jag är rättvis tar ingens sida jag behandlar alla lika bra och hanterar konflikter på ett lungt och professionellt sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att väldigt mycket på Unive fungerar men det största problemet vi har är krim sidan av unive. Det är mycket shoot on sight, Många som skjuter poliser utan att det är sista utvägen och gängprovokation. Jag rpar själv som polis och jag upplever att krim rpn är ganska tråkig då dom skjuter oss poliser när det inte är sista utvägen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi borde specca kriminella mer, ta krim support/vanlig support och visa att vi bryr oss. Vi borde försöka lära spelarna istället för att banna dom. Ha extra koll på gäng som kanske skjuter för mycket och få in mer krim ansvariga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff är väldigt viktigt och för att vara det så måste man vara Trevlig, behandla andra som du själv vill bli behandlad, Mogen, Ansvarstagande, Följer alla regler och är rättvis, Vara lugn under stress och lyssna på spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer bara göra staff arbete och inte rpa alls. Jag kommer prioritera staff arbetet och såklart ha tid för mitt privat liv.

Hur länge har du spelat på Unive? sen den 15 augusti 2024 då blev jag test medlem för första gången.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit Helper på Unive två gånger och på mindra servers som swe-wave

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med vad som helst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka