Nekad Sick9ine | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sick9ine

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016194544/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Glimmefelt

Vad är ditt discord namn? Glimme#3024

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jason Dang, har levt under radarn hela sitt liv. Använt fake namn som Ben Dover, Mike Oxlong för att förhindra att sin identitet skulle komma fram så maffian som han tidigare arbetade för inte skulle hitta han och sätta sina bröders liv på spel. I hans tidigare liv bodde han tsm med sina bröder Johnny och Ben, från barnsben till 19 års åldern då bröderna skildes åt och tog sig an nya utmaningar från olika håll och har inte hörts av sen den dagen, Har gått rykten att Univestaden ger folk en ny chans och hoppas träffa på sina bröder igen och återförenas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har letat i många månader efter en bra server, o äntligen har jag hittat något som känns ordentligt o bra. Har vart på en del fiveM servrar som tex färjestaden. Är en bra RP spelare och bryter aldrig karaktären in game.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket energi på unive, med massa människor och verkar vara en legit bra RP server

Hur hittade du Unive? Sökte på bäst fiveM servar i sverige och en kompis tipsa o sa den va väldigt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha något roligt o gö nu i vinter, komma bort lite från verkligheten och skaffa nya vänner online

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att göra ett namn av sig själv i staden, och bidra så duktigt jag kan med rollspelande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, senaste servern var färjestaden i början av 2021

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Nekad, Du måste vänta 24 h Innan du gör en ny!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka