Nekad sick | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sick

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? marcus

Vad är ditt discord namn? Sickan#1212

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär om sickan smith han är en 22 årig grabb som älskar bilar och motorer. hans uppväxt var svår han började med det kriminella livet tidigt och så har det varit länge nu. Han vill flytta till unive för att hitta nya vänner att vara kriminell med. Hans föräldrar jag bort i tidigålder det är därför det blivit som det blivit med han skriminella liv. Sickan har många vänner i staden som han har tänk att köpa gäng. Som jag sa är han sintressen bilar och motorer men han gillar också vapen och hockey.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga och unika scenarion jag kommer också skicka i report om något går fel och jag kommer alltid ha respekt mot andra spelare. Jag kommer spela för motpartens del i ett scenario och det gör att jag sticker ut lite för att förbättra rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du tex kör in i en vägg med en import för att göra det roligare för polisen i ett scenario. Du ser alltså till att den andra personen i ett scenario har kul

Hur hittade du Unive? tiktok

Nekad, endast 1 ansökan / 12e timme.
Ansök igen om 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka