Nekad sici | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickkan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robeen

Vad är ditt discord namn? Robeen1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sici Serkis 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, vänlig,trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Sici och är 25 år gammal, Sici växte upp i en liten förort strax utanför Stockholm. Hans barndom var ganska ordinär, men präglad av en känsla av att alltid vilja "komma bort" från den lilla staden och hitta sin egen väg. Hans föräldrar var båda akademiker, och de hade stora förväntningar på Sici att han skulle följa i deras fotspår, kanske som ingenjör eller läkare. Men Sici visste tidigt att hans passion låg i det kreativa – att skapa bilder, grafisk design och att kommunicera med visuell konst. Efter gymnasiet flyttade Sici till Stockholm för att studera på en designskola. Det var en tuff början. Han kämpade både med att anpassa sig till den stora staden och att känna sig som en del av den akademiska världen på sin utbildning. Det fanns stunder av självtvivel och känse vara tillräckligt "bra" eller att han inte passade in bland de mer etablerade studenterna. Men han kämpade sig igenom, ständigt inspirerad av konst och dlor av att intesign som uttryck för identitet och känslor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklade scenarion samt realistisk rp.
Jag gillar att dra ut på scenarion ocgh rpa för att båda parterna skall tycka att scenariot blir roligt, dvs så bryr jag mig inte om jag vinner eller förlorar ett scenario sålänge scenariot är underhållande och alla inblandade tycker att det är kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid behöver vinna, detta är RP och du ska inte behöva vinna för att ha kul. Det viktigaste är att du som spelare skapar roliga senarion och att alla inblandade får en rolig upplevelse. RP är inget där du "vinner" eller "förlorar". Det heter rollspel av en anledning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att inte baxa polisbil och köra över nån me bilen de bara dom här två misstag som ja har råkat göra men man lär sig av sina misstag, annars inget mer har ja gjort fel mot regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka