Accepterad Sicario00 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sicario00

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chakmakpungh0r/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bcdef96

Vad är din discord tagg? sicario#5279

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför ni valde att uteslutta mig ifrån servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på att börja spela på en annan server. Därefter fick jag indragna roller eftersom det bryter mot en av servern regler. Därefter blev jag arg och skrev "ha det bra med era korrupta staffs". Och annat hat mot servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig. Det finns en tydlig "lojalitets" regel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg. Det vart ett tag sedan jag spelade här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit ut något, lämnat servern på ett fredligt sätt. Därefter nu inser jag att det också var ett dumt val.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska inte ta ut sin ilska på folk, ifall man joinar ett community så ska man följa deras regler och auran som finns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, förstår helt och hållet. Hoppas jag kommer tillbaka in. Kommer leverera med bra rp, och rolig för alla. Osäker om jag är bannad på forum. Har inte varit aktiv där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka