Nekad sicar1o | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sicario

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? sicario#2455

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under sommaren:
12:00 - 01:00 (med pauser med är aktiv vid dessa tider).

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 4 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ca 9 gånger.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som hjälper till med servern och en person som är lojal. Denna rollen anser jag att endast bör gå ut till personer som har visat sin lojalitet genom att t.ex inte varit b.la en problem spelare. Personer som även har visat sig att varit bra representanter för server bör ja det. För ifall man abusear detta så visar man bl.a en dålig sida av servern vilket inte bör hända.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är mogen. Jag bryr mig inte om ifall jag har makt eller inte. Ooc saker påverkar inte mig. Tycker jag är en lämplig person, har många positiva delar inom mig men även få negativa. Tänker inte abusea ifall jag för möjligheten till detta.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En medhjälpande hand till staff teamet/servern. Man bl.a ser till att saker och ting sköts inom scenarion man är i.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Man använder sin makt/roll på felaktigt sätt. Man missbrukar förtroendet man har fått och därmed sänker i detta fallet blir det servern.

Nekad, till nästa gång kan du utveckla frågorna lite mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka